Pytania i odpowiedzi

DAJEMY  30  DNI na zwrot bez podania przyczyny

PROSTE I BEZPIECZNE RATY BEZ WIELKICH FORMALNOŚCI DO WYBORU :

RATY 0% 

– oprocentowanie 0%
– na 3 , 5 , 6 , 10 miesięcy
– raty od 579 zł

RATY Z ODROCZENIEM

– pierwsza rata za 2 miesiące
– korzystne oprocentowanie
– do 50 rat
– od 300 zł

 

KOSZT WYSYŁKI PŁACISZ RAZ nie zależnie od ilości paczek ( dotyczy tylko Polski ) – 19 zł

koszt każdej kolejnej paczki  bierzemy na siebie 🙂 w danym zamówieniu

Wysyłkę REALIZUJEMY W  5 DNI roboczych jeżeli coś się wydłuża to zawsze staramy się poinformować o powodzie 

WYSYŁAMY PACZKOMATEM – jeżeli paczki się mieszczą  w wymiarach 60cm / 40cm / 40cm – W treści wiadomości należy podać Numer paczkomatu

ZA DARMO otrzymasz CERTYFIKAT SUPERKOCIARZA   po drugim zakupie

Napisz we wiadomości hasło CERTYFIKAT niezależnie gdzie i kiedy  kupiłeś u nas, w paczce wraz z drugim zakupem prześlemy Tobie to wyróżnienie.

Dlaczego po drugim zakupie ? bo dopiero wtedy będziemy mieli pewność że w pełni zasługujesz na tytuł SUPREKOCIARZA tworząc KOTYFIKACJĘ  domu 🙂

Pamiętaj to wyróżnienie nie jest dla wszystkich 

WYSYŁKA ZAGRANICZNA oczywiście jest realizowana do krajów UE + Anglii  jednak koszt wysyłki jest naliczany indywidualnie

 

 

podane wymiary mogą mieć odstępstwa  +/- 1 cm

Na ścianę kartono/wogipsową oraz suporex/gazobeton dopuszczane są tylko półki z serii STANDARD oraz budka 40 po modernizacji którą robimy bezpłatnie. Do zawieszenia akcesoriów należy użyć specjalnych kołków których nie ma w zestawie, łatwo je nabyć w każdym markecie budowlanym.

 

 

do mebli dostaniesz cały zestaw montażowy kołki do ściany betonowej/ceglanej oraz zaślepki na wkręty pod kolor drewna, na życzenie możemy zmienić kolor

kołki muszą być ciasno osadzone w ścianie to zapewnia stabilne zawieszenie 

 

 

DODATKOWA  KONSERWACJA  na warunki atmosferyczne np. na TARAS  lub dodatkowe lakierowanie znajdziesz w zakładce INNE KOLORY lub NA TARAS opcje są dodatkowo płatne

 

 

ZWROTY  I  REKLAMACJE w praktyce wszyscy jesteśmy ludźmi skontaktuj się z nami POMOŻEMY CI ustalimy wszystko i dogadamy 🙂

zwroty i reklamacje wysyłamy na adres firmy który znajdziesz w zakładce „ KONTAKT ” napisz do Nas prześlemy formularz do wypełnienia,

Koszt wysyłki przy zwrocie i reklamacji po stronie kupującego czyli zwracającego towar informacje w regulaminie

 

 

Produkty przed sprzedażą przechodzą KONTROLĘ JAKOŚCI, odbierając go bezpośrednio dajemy gwarancję jakości  i bezpieczeństwa. Podczas wysyłki towar morze ulec uszkodzeniu w transporcie, montażysta jest zobowiązany sprawdzić przed i po zawieszeniu produkty pod kontem wad produktu oraz wytrzymałości dla bezpieczeństwa kota i mieszkańców, informacje w regulaminie

 

 

CZYSZCZENIE  dywaniki przyczepione są na stałe – najlepsze do zbierania sierści jest rolka samoprzylepna, do dywaników wilgotna ścierka z płynem lub pianka aktywna tapicerska w sprayu, poduszki można prać w pralce w niskiej temperaturze  

 

 

DROBNA  NAPRAWA  można robić we własnym zakresie np, gdyby kot zdarł kawałek dywanika można go samemu podkleić klejem uniwersalnym lub polimerowym ( posmaruj 2 powierzchnie i mocno ściśnij na 24 h )